Snart är semestern slut...

Har lagt in två nytagna foton på min lilla mage. Det är kul att ta lite foton då coh då coh se hur den växer.
Just nu är vi i Karlstad, vädret är inget att ropa hej för direkt. Vädret har verkligen varit så trisst denna sommar. Men det har varit skönt att bara ta det lugnt och ladda batterierna för hösten.

Ringde till min chef igår och berättade att jag är gravid, var faktiskt lite nervös innan. Men han blev så glad och grattade både mig coh blivande pappan. Han komenterade dock att vi inte var gifta.... hmm jag väntar fortfarande på frieriet.
Igår och idag har jag handlat så fina mamma kläder. H&M är så bra och billiga på sådana saker. Det blev både jeans, klänning, toppen och t-shirts.

SEN har jag gått och förälskat mig i en väska och det är inte vilken väska som helst. Utan Mulberrys Bayswater. 
www.mulberry.com I Karlstad har dom 20% på alla väskor just nu. Ja jag får se i fall ekonomin säger ja eller nej. Den kostar nämligen 6000:- med rabatt.
Vi får väll se vad som har hänt nästa gång jag skriver.....

Hej från Karlstad.


Magen i v13.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Grattis Frida, jätte glad för din skull! Hoppas du har det bra på semestern, det har jag :)
// Regniga hälsningar Johannes

2007-07-29 @ 00:07:30
Postat av: Jennie Nyman

Hej gumman! Vi visste att du var gravid!!! Men vi vågade inte fråga innan semestern! Aja jobba lugnt nu! Så ses vi om 5 veckor! Kraaaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback