Härlig lördag

Våren har kommit till Stockholm och det är så härligt. I dag har jag haft en sådan skön dag. Fredric är och klättrar i Uppsala så jag har bara varit och gjort exakt vad jag kännt för.
Först vårstädade lägenheten så att den är fin innan vi åker till USA.

Sen gick jag ner till Odenplan och shoppade nya solglasögon, Orups nya CD och jätte fina blommor.
En Orkide till sovrummet och sen köpte jag härliga kryddor som står i köksfönstret. Pappa och mamma får komma och vattna när vi är borta...
Anna och Björn ska också komma och bo i vår lgh under Påsken så den kommer inte stå helt tom under dessa 2 veckor.

Nu ligger jag i vår soffa och jag har just möblerat om lite i vardagsrummet, ska se i fall Fredric gillar det. Men jag är riktigt nöjd. I stället för att soffan har stått länsg väggen så har jag ställt den rätt ut och bakom soffan står vårt matbord framför fönstret. Ja vi får se hur vi ska ha det. Vi ska köpa ny soffa, ny matta och nytt matbord + stolar.... Skulle vara härligt att vinna några tusen på Triss :-).

I går klippte jag mig och slinga de håret, blev riktigt nöjd. Det är en kort page och lite blondare än jag hade innan. Härligt till våren. Men jag trivs jätte bra med längden. I går kväll var även Mia här och åt Thai mat och drack vin.  Hon gjorde även en beställning på allt i från ID makeup och Redken schampo.

Nu ska jag nog öppna en flaska vin och njuta av att det är helg och att jag har bara 4 dagar kvar att jobba tills SEMESTER!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback