Helg nere i Malmö och syster

Det är så underbart att ha möjligheten att jobba hemifrån, elelr från Malmö:-)
Sitter och jobbar av lite mail i systers fantastiska härliga lägenhet.
Kom ner till Malmö igår kväll efter en bra resa med X2000 i 1:a klass. Lyx!!

Ska vara här till på måndag morgon. Skönt att ha 3 långa dagar här nere tillsammans. Magen den växer och blir större. Igår kväll när vi skulle gå och sova sparakde Abbe så mycket. Jag tror han kände att moster var i närheten :-)

Vi ska dock inte sitta inne och jobba hela dagen. Vi ska snart baka lite kanelbullar och sen blir det lunch och en shopping tur på stan. Om exakt 2 v. bär det av till USA!! Åh vad jag längtar. Jag skulle boka en bil nu på morgonen men jag och Fredric kunde inte bestämma oss för vilken vi ska ta. Antingen ska vi lyxa till det och ta en Ford Mustan eller så blir det en mindre Ford. Hmm.... vi skulle tänka på saken. Det är nämligen Fredrics dröm att få åka på USA´s väger i en Ford Mustang v8. Ja vi får se vad det blir.

Hej från Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback