Packa packa!!!

Att packa är inte lätt, särskilt när vi kommer få uppleva 3 olika årstider på en och samma resa. Först vår sen sommar och sen vinter.... Men jag ska verkligen INTE klaga.
Vill att det ska bli FREDAG nu!!
Kan inte fatta att vi kommer sitta hemma hos Bent och Linda på fredag kväll.

I morgon kommer Loppan över för att säga hej då och samtidigt titta på "Grays"  och dregla lite över Mc dreamy...
På torsdag bär det av hem till mamma och pappa för att lämna bilen och äta en liten middag sen hem och fixa det sista. Hade en tuff och jobbig dag på jobbet i går då jag fick avskeda min coach. Fy vad sådant tar på en. Så därför kommer det vara mer att fixa med innan jag lämnar jobbet på torsdag eftermiddag. Vill inte åka på semester och ha saker hängande över mig. Men jag har så goa kollegor som ställer upp för en.

Nu ska jag slappa lite framför TV´n.

See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback