Vasalopps söndag

Kl 8 i morse steg jag upp och la mig i soffan för att få se den traditionella vasalopps starten. Jag är en riktig vasalopps freek. Missar nästan aldrig första söndagen i mars.
Har dock aldrig varit på plats ngn gång, det kanske jag får sätta upp som mål.
Men det är ganska skönt att få sitta i soffan och äta frukost och att inte stå ute och frysa.
Har suttit med 4 st olika kokböcker och kollat och fått lite inspiration. Jag älskar verkligen kokböcker.
Just nu är Leila
www.leila.se och Anna Bergenström min favoriter i köket. Jag har inte kunnat laga så mycket roliga middagar som jag velat på sistonde men nu när köket är klart så är det bara att sätta igång.

Idag är det bara 20 dagar kvar tills det bär av till USA, längtar så himla mycket. Det ska bli så kul att hälsa på Linda och Brent och självklart lilla Nora. Tittade på massor av barnböcker till henne igår och jag kan köpa hur många som helst...

Nu ska jag fixa i ordning mig och gå ner till stan för att möta upp Charlotta.

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback