April väder...

Idag vaknade vi med att det var snö på träden.... jag som vill att det ska bli vår så jag kan få sitta på min balkong och njuta. Så idag har vi bara tagit det lugn inne och jag har passat på att sova en halvtimme med Walter, så skönt att jag tar mig tid att göra det. Känner mig mycket piggare nu.

Nu sover dock Walter igen
 så då passar jag på att göra musli. Jag hittade ett super gott recept som en snäll person skickat in och ville dela med sig av till ELLE Mat och Vin. Så jag har tagit lite från det receptet samt lite från Anna Bergenströms. Så nu har vi musli ett bra tag framöver.

Igår var vi på trevlig middag hemma hos Olof och Jenny, skönt att bara få sitta ner och bli serverad god middag. Walter somnade i deras säng och sen märkte han inte av att vi åkte buss hem eller flyttade över honom till sin säng. Själv skulle jag bli så förvånad att somna på ett ställe och sen vakna upp på ett annat... skönt att vara bebis.

Hoppas vädret blir lite bättre nu på eftermiddagen så att vi kan få komma ut lite i allafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback