En bit på vägen...

Nu står det äntligen möbler på balkongen. Nu saknas bara den sita piffen men det får jag fixa när vädret har blivit bättre. Idag regnar det i Sthlm...
Jag och Walter hann ut en liten sväng på förmiddagen, var bara tvungen att gå ner och handla lite på Prisextra...blöjor bla. Det är verkligen ngt som går åt här hemma. Men nu har vi bunkrat upp :-)

Har även passat på att ha tvättstugan, jag tycker om att tvätta. Tycker det är så härligt att lägga in ren tvätt. Men nu när jag har Walter så har jag inte kunnat tvätta lika mycket, så när vi väl har tvättat har det varit stora berg.... Så nu har jag bokat upp tvättstugan lite mer ofta i stället. Har ju tvättmaskin här uppe också men där tvättar jag mest Walters kläder. Är så glad att vi fick den tvättmaskinen av mamma och pappa i julklapp.

I kväll ska vi hem till Jenny och Olof på middag. Vi tar bussen till Gamla Stan, mycket smidigare än att hålla på att ta bilen och hitta parkering. Det är nästan lönlöst på den lilla ön.
Just nu sover Walter och det var länge sen han sov här hemma mitt på dagen, det brukar alltid bli i vagnen när vi är ute och går. Men det är lite skönt för nu hinner jag fixa och få legen tid. Sov en timme med han på förmiddagen och det var SÅÅ skönt och gossigt.

 
Lite svårt att ta ngn bra bild. Men nu är det ölite mer kryddor som saknas sen ska granen inte vara kvar...
Hoppas på att solen kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback