En tur till IKEA med våran nya bil.

Nu har vi äntligen varit på IKEA och köpt möbler till våran balkong. Och vad passade inte bättre att åka dit med våran nya snygga svarta Renault Megan som ÄNTLIGEN kom idag. Lyx med svart skinnklädsel, Walter såg ut att njuta i alla fall och tog som vanligt en tupplur. Han älskar att åka bil. 
Vi handlade i alla fall ett utfällbart bord så att vi antingen kan sitta 2 eller 4 personer runt, passar bra på våran balkong, sen blev det två st stolar samt en bänk som dom dock inte hade inne jusr nu... Men nu kliar det i fingrarna på mig att göra i ordning där ute. Hoppas bara värmen kommer snart och stannar!!!

Måste bara visa hur fint det blev i vårt köksfönster igår, Fredric fixade nämligen en fönsterbräda, vi har haft alla blommor nere i fönsterbrädan förut om ni förstår, men nu ser det ut så här och vi är jätte nöjda. Jag har alltid velat
ha diskhon framför ett fönster, tycker det är så mysigt att titta ut samtidigt som man diskar eftersom det är så tråkigt och nu har jag det :-)
 


Nej nu är kl snart halv elva och jag är SÅ trött. Ska gå och lägga mig brevid min lilla bebbe. Vi ska förresten börja på babysim nästa måndag, ska bli kul att se hur Walter reagerar i vattnet. Han gillar att bada men får alltid en allvarlig min och ser lite spänd ut...


God natt!!


Kommentarer
Postat av: Syster

test

2008-04-09 @ 22:05:52
Postat av: Syster

Vilken underbar bild!!!!! Älskar er båda så mycket. Roligt att läsa allt och se balkong, möbler och fint fönster. Skickar masor med kramar och pussar till dig och världesn sötaste Walter.

2008-04-09 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback