Fixad och piffad

Nu har jag fixat och piffat till mig själv, har saknat att göra det...måste göra det lite oftare. Men när jag stod framför garderoben insåg jag att jag inte handlat några nya kläder till mig själv på LÄNGE!!!
Som tur var så har jag fått låna en Hunkydory klänning från syster som fick åka på, sen köpte jag nya strumpbyxor på HM idag med lite mönster. Men jag måste verkligen handla lite nya kläder.
Det får nog bli en tur till Borlänge eller Falun nästa vecka.


Har även hunnit packa nästan alla mina + Walter saker tills i morgon. Pappa kommer att hämta oss runt fyra så det är skönt att inte behöva packa allt i morgon för jag skulle gärna vilja komma ut en sväng innan också.

Annars i dag har jag och Walter haft en jätte mysig dag tillsammans med Charlotta, det var så kul att träffa henne igen och hon hade en sådan söt mage, det är en liten tjej som förväntas komma den 8 juni.

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback