Fredag igen...

Veckorna springer verkligen förbi en och jag förstår alla som säger att när man har barn går tiden så fort. Helt plötsligt har 3 månader gått sedan Walter kom och jag hade nog inte reflekterat över det om jag inte fått barn men nu känns det så viktigt att veta hur många veckor han är och så vidare.
Tänk för 12 veckor sedan satt vi på BB-hotellet och han var inte ens ett dygn gammal. Nu sitter jag på våran balkong och njuter av att våren äntligen är här och Walter sover snällt i sin vagn. Det var just det här jag drömde om att få göra när jag var gravid och nu sitter jag här. Jag NJUTER varje minut kan jag säga.

Nya mama nummret damp ner i brevlådan idag som en härlig fredagspresent, älskar att läsa tidningar. Kan liksom inte få nog av det. Om jag hade råd skulle jag vilja prenumerera på alla inredningstidningar och modetidningar som finns, men nu får jag nöja mig med mama, Living och Resedent.

Jag och Fredric håller ju på att titta på större boende och det pendlar verkligen mellan hus eller en större lägenhet. Vissa dagar vill jaga bara flytta ut från stan och bo i villa och andra dagar vill jag bo kvar inne i stan där alla vänner finns och närheten till allt. Vi är båda hus människor men vi vet inte om det är just nu vi ska flytta till hus... Vi ska försöka att hinna med att titta på både ett hus och några lgh i helgen.

I kväll ska Fredric bjuda mig på middag här hemma, ska bli så mysigt och lyxigt. Min lunch idag blev inte den bästa...2 pizzabullar som min syster gjorde till mig när jag var höggravid (dock perfekt att värma i micron när fantasin försvinner) sen blev det min favo smoothie med hallon och banan.
Så jag längtar redan till middagen.

Jag gillar kocken Lelia Lindholms kokböcker och häromdagern såg jag att hon äntligen kommit ut med sin nya bok där hon delar med sig av sina favoritbröd och bakverk.Önskar mig den i morsdags present av Walter...

Ha nu en mysig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback