Hemma en sväng...

Idag har vi nästan varit ute hela dagen. Skillnad från i går då vi bara var inne hela dagen förutom en sväng hem till mamma och pappa på kvällen där vi åt middag.  Måste bara berätta men igår satt morfar och pratade med Walter i soffan och jag har aldrig sett Walter skratta så mycket som han gjorde igår. Det var så härligt att se och höra. Det måste varait ngt speciellt morfar kunde göra... hmm måste komma på vad.

Idag har vi ätit lunch med Cathrine, nu är det bara 2 mån kvar tills det blir bröllop för dom i Fjällbacka. Ska bli så kul att får komma ner dit. Måste bara hitta den rätta klänningen först. Får bli kommande projekt.
Sen blev vi bjudna på fika hemma hos Katina, som har opererat sin fot så hon går hemma och kan inte komma ut så hon ville ha lite sällskap och det ställde vi mer än gärna upp på.
Nu sover Walter skönt, men snart måste jag tyvärr dra upp honom och sätta honom i bilen. Vi ska nämligen köra ut mamma och pappa till Arlanda och jag skulle gärna vilja amma honom innan dess så han inte blir hungrig mitt på E4:an... Mamma och pappa ska ner till syster och hälsa på under helgen. Hoppas att Abbe visar upp att han kan gå lite för dom.

I morgon bär det av till Skattkärr, ska bli härligt att komma ner dit. Dom ska få gossa så mycket med Walter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback