Hemma igen

Nu är vi hemma i Sthlm igen. Det gick så otroligt fort att komma hem idag, antingen var det för att jag körde hela vägen hem o testade nya bilen.... eller så var det för att det var så lite trafik på vägarna eller så kan det vara så att Walter sov hela resan och behövdes inte ammas. 2:45 tog det i alla fall.

Nu är Fredric uppe på Arlanda och hämtar mamma och pappa, så snällt av honom. Men dom blev jätte glada.
Våran helg i Skattkärr har varit jätte bra, Walter har fått så mycket uppmärksamhet och varit så glad. Han kommer nog tycka att det är lite tomt i morgon när det bara kommer vara jag som är hemma...
Men kl 16:15 i morgon ska han få träffa sina nya badkompisar för då entrar vi baby-poolen för sörsta gången, ska bli så kul.
Nu ska jag krypa ner i sängen och skänka mina tankar till Englas familj, blev så förbannad och ledsen när jag fick höra att han har mördat henne, jävla idiot!!!

Kram och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback