Hemma på Sigtunagatan igen...

Så var dom 12 härliga dagarna nere i Malmö över... Jag och Walter kom hem i går kväll efter en jätte bra tågresa. Walter sov väldigt mycket och när han väl var vaken låg han bara och pratade lite med sig själv och skrattade åt sin clown som han älskar. Det kom till och med fram en annan pappa till mig och sa - Vilken snäll bebis ni har, han har ju inte sagt ngt på hela resan.  Då bli man glad som mamma.
Det var mysigt att se Fredric på perongen. Han tyckte det var så skönt att vi är hemma igen.

Mamma och pappa kom över på kvällen och tittade på hur stor Walter blivit. Sen berättade dom om sin USA resa och så fick vi även jätte fina presenter. Walter fick en fin sommargarderob med bla kläder från Polo R.L så nu kan han vara en liten snygg snobb i sommar :-). Jag hade beställt nya ögonskuggor från I.D, så nu skulle jag kunna gå in i badrummet och sminka mig i timmar... Men jag får nog vänta med det tills i helgen.
Idag blir det en del tvätt och städning men vi ska också hinna med en promenad, det ska bli sol och +11 så då får man passa på. Det känns dock väldigt tomt och tyst utan Anna och Abbe, saknar Abbes lilla skratt när han åker omkring i sin bil. Men vi ska nog åka ner snart igen.

Puss på er mina älsklingar Anna och Abbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback