Invigning av balkongen

Igår kväll hade vi Charlotta och Linus över på middag. Äntligen är Linus hemma från Norge och det var så kul att se honom igen. Han fick även träffa Walter för första gången och jag tror att W charmade honom riktigt ordentligt :-).
Vi invigde i alla fall våran balkong och vad kunde inte passa bättre med lite champange. Vi fick nämligen en flaska champange av Charlotta och Linus när Walter föddes så nu var det hög tid att skåla!!!
  
Walter ville också vara med och skåla!!

Till middag fixade jag och Charlotta en super god risotto med champinjoner och sparris till det kyckling inlindad med parmaskinka. Sen hade jag gjort en god seg chokladkaka till efterrätt.

I dag har jag och Fredric tittat på en 3:a här i Vasastan men den kändes inte helt rätt i magen, sen tittade vi på ett hus i Älvsjö. Väldigt fint och bra planerat men..... vi vet inte riktigt vad vi vill just nu. Hus eller 3:a inne i stan..... ja vi får återkomma om den sakern helt enkelt.

Nu ska vi äta lite sen middag, Fredric ska fixa lite varma smörgåsar, det var riktigt länge sedan vi åt det.

Till sist vill Walter visa upp hur dukig han har blivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback