Lugn onsdag

Walter har somnat och jag sitter och dricker min goda kaffe!! Det är så skönt att vi har fått in lite rutiner. Han är vaken i ca 1 1/2 tim på morgonen och sen somnar har i ca 30 min. Då hinner jag äta frukost i lugn och ro och duscha och det är perfekt.
Idag har vi en lugn onsdag framför oss, ska gå ner till Indiska och köpa lite saker till våran balkong och kankse köpa lite blommor och kryddor. Det ska tydligen bli jätte fint väder i helgen och vi ska bjuda hem Loppan och Linus. Vi ska äntligen få öppna champangeflaskan som vi fick från dom i och med att Walter föddes. Vi har väntat på att Linus skulle komma hem från Norge.

I går var vi på våran första mammaträff. Den var lite ostrukturerad tyckte jag men lite kul att träffa andra mammor och bebisar. När vi var klara gick jag och en annan tjej Julia en promenad och tog en fika. Hon har en liten flicka som heter Nadia. På eftermiddagen åkte jag och Walter över till mamma och pappa, tog en promenad från Hornstull över till Midsommarkransen. Inget som jag kommer göra igen kan jag säga. Det var så mycket trafik och damm så det var ingen mysig promenad direkt.
Efter att vi har fått barn har jag verkligen tänkt om med att bo inne i stan, känns inte helt hälsosamt. Men Hagaparken är ett riktigt bra promenad omrode i alla . Men i helgen har vi tre hus som vi ska åka och titta på. Två i Bromma och ett i Älvsjö hör och häpnad...... Men vi får se. Kan vara kul att se hur mycket dom går upp och så.

I kväll blir det middag hemma hos Mia och Krille :-)

Här är några härliga bilder på Walter, han älskar verkligen sina händer just nu...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback