Min duktiga lilla kille

Walter var helt fantastisk idag på BVC. Både jag och Anna-Marit var så imponerade. Två sprutor åkte in i vardera lår samtidigt och Walter blev lite röd i ansiktet och skrek till en gång för att visa att det gjorde ont sen var han helt tyst och grät ingenting. Anna-Marit berömde honom så och som mamma blir man väldigt stolt.

Eftersom han var så duktig var jag ju bara tvungen att köpa lite presenter till honom på Åhlens... Det fick bli en ny pjamas, lite leksaker och en solhatt, fast jag vet inte om han ser ut som en tant i den..
En söt liten kille.

Vi hade en mysig promenad, vi blev 4:a mammor och Walter var ensam kille bland alla tjejer....
Vi gick till Kungsholmen, åt lunch på VURMA, super gott och sen gick vi ner till Norrmälarstrand.

Nu kom Fredrci hem och vi ska fixa lite middag, till efterrätt blir det jordgubbar mmm.
Hoppas att Walter håller sitt humör uppe så att det inte blir ngn feber.


Walter fick matchande plåster till sin body :-)

Kommentarer
Postat av: Farfar

Även farfar blir stolt men han är ju en persson

2008-04-23 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback