Morgondopp

Det blev en lugn och skön natt. Walter har tydligen inte märkt av sprutan alls så det var ju bra.
Vi vaknade kl åtta i morse och då passade jag på att bada Walter vet egentligen inte hur många gånger man ska bada små bebisar, men jag brukar göra det mellan 2-3 ggr i veckan, annars tvättar jag av honom med en varm trasa.
image87

Min lilla badpojke.


I kväll ska jag lämna mina killar här hemma helt själva. Jag ska nämligen hem till Ninna från mitt jobb.Hon slutar i morgon och ska ha avslutningsmiddag för alla i ledingsgruppen. Så vi blir ca 16 personer. Ska bli kul att träffa alla från jobbet. Så nu håller jag på att pumpa ut mjölk för fullt tills i kväll. Men jag ska amma Walter precis innan jag åker så jag tror att Fredric bara behöver mata honom en gång innan han ska sova. Fredric ser verkligen fram i mot att få vara själv med Walter i kväll.

Idag ska jag träffa en gammal kompis till mig som inte jag träffat på jätte länge. Hon har både hunnit gifta sig och så han hon en liten bebis i magen. Ska bli riktigt spännande och kul att träffas igen. Vi har bestämt träff på Café Latte på Norrmälsarstrand.

Hoppas ni får en härlig torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback