Njuter

Sitter i soffan och njuter av lite glass med choklad och kola sås...lite busigt men samtidigt lite lyxigt.
Har just lagt Walter så han kommer somna snart. Han ligger där inne i rummet och pratar med sina "kompisar" ett tag sen somnar han så snällt och gulligt.
Det är riktigt skönt att han kan somna sådär själv. Han vet dock inte om att i morgon kl halv tio så ska han få sina 3 månaders sprutor i låren. Fy jag bäver verkligen för det, tycker så synd om honom... Men vi har laddat med Alvedon här hemma i fall han skulle få feber.

Idag har vi varit och fikat med Charlotte och hennes 10 mån Jacob. Vi satte oss på Muffin Bakery på Kungsholmen och njöt i solen. Dit kommer jag gå fler gånger kan jag säga, ett riktigt bra ställe för barn och barnvagnar. I like!!
Sen har jag coh Walter hängt lite på balkongen här hemma och vi har även hunnit med att sova en stund tillsammans, så gossigt coh skönt. Känner mig riktigt pigg :-).
Fredric är och klättrar så det är lite tråkigt, det är så mysigt och skönt när vi är hemma alla tre.

Nu ska jag fortsätta att titta på Äntligen hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback