Så typiskt...

Tydligen kan man inte börja skriva på denna blogg och gå härifrån under 2 tim. Skulle just spara allt som jag skrivit och då blev jag utloggad och måste b örja om igen!!!! TYPISKT.

Men jag får ta allt igen.....
På BVC idag gick det bra, Walter väger nu 6.2 och är 62 cm lång. Fick träffa en läkare som lyssnade på hans lungor pga hostan och hon tyckte inte det lät ngt farligt. Utan det låter mer än vad det är, men jag ska ändå hålla koll på honom. Det gör jag redan, om inte lite för mycket i bland....

Efter vårt besök på BVC blev det en lunch på Espresso House, där träffade jag en pappa som var pappaledig med sin lilla son + en annan mamma, så det blev en riktigt trevlig lunch. Hade nog aldrig börjat prata med några vilt främmande människor om jag inte hade haft barn.
Sen träffade jag Lotta och Melvin och vi tog en promenad i Vasaparken. Men vad jag saknar att ha ännu närmre till naturen. Nu dammar det så om gatorna och det är så stökit med alla bilarna. Ska nu börja gå ner till Hagaparken på mina promenader. Där är det mycket lugnare i alla fall.

Snart kommer Loppan på middag, hon får vakta Walter lite undertiden som jag passar på att tvätta lite. Fredric ska nämligen på styrelsemötet med föreningen.

Nu ska jag skynda mig att spara detta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback