Sjuklingar...

Nu har jag blivit smittad av Fredric, vaknade upp i morse av att ha jätte ont i halsen. Så det fick bli en stor kopp med honungsvatten, det brukar oftast hjälpa lite i alla fall. Men jag vill inte bli sjuk så jag ska försöka att inte tänka på det.
Snart ska en målare komma hit och fixa klart det dom gjode när som satte dit ballkongen, hoppas han inte stannar allt för länge för jag ska träffa Linda och Noha och gå en promenad i solen.
I dag ska jag även köpa en present till mamma eftersom vi ska dit på middag i kväll och jag har inte uppvaktat henne på hennes födelsedag, kom på en sådan bra present som jag hopas hon blir glad av.

I går var Loppan här och det är alltid så mysigt. Hon gossade en hel del med Walter så jag hann tvätta massor + fixa middag. Vi la Wlater vid åtta och han somnade helt själv så vi fick en barnfri Grays kväll.

 

Jag är så lycklig att våren äntligen är här!!! lyckliga delfiner i hela kroppen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback