Vår = putsa fönster....

Att bo inne i stan innebär att man får väldigt skitiga fönster fort och i helgen har jag putsat både dom i sovrummet och i köket, Fredric fick dock ta dom två översta eftersom inte jag når dit. Men vilken skillnad det blir, helt plötsligt kan man se ut :-)


Det gick inte så bra med utemöblerna igår... Vi gick en långpromenad i Hagaparken i stället och tog en fika. Walter sov hela tiden så han tyckte det var härligt att vara ute i det soliga vädret. Det är så härligt att vi har hela våret och sommaren framför oss. Men ang möblerna så satt jag nyss och tittade på ikeas hemsida och hittade snygga böbler där som vi ska kolla på i veckan. Sen ska jag piffa till dom med snygga sittdynor, kankse från Granit som just nu har snygga.

I dag har jag och Walter varit på långfrukost hemma hos Emma och Hugo. Hon bjöd på tjejfrukost, super mysigt. Dom har det så fint där hemma, man blir så inspirerad. Walter charmade i alla fall alla tjejerna med sin charm och sina nya jeans.
 
Walter i nya jeans. Nytt kuddfodral som jag hittade på ROOM häromdagen. Nu ska vi bara hitta flera kuddar till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback