Vi njuter på balkongen

Äntligen!!! Som jag har längtat efter att få sitta ute i solen på våran balkong. Walter ligger och pratar med sin clown i insattsen, han är hur nöjd som helst. Tänkte först gå ut en promenad men jag tror vi stannar här i stället tills vi åker till Karlstad. Det blir mycket billigare också för jag kommer säker bara gå in i en butik och shoppa ngt onödigt.
Jag gjorde en planering för vår ekonomi Excel i går. Kände mig så duktig. Nu vet vi exakt vad vi har kvar att roa oss för. Jag hade mycket mindre än vad jag trodde...:-(. Men nu vet jag det och ska vara mer ekonomisk. Gillar att ha koll och nu har vi verkligen det.

 

Nu fattas bara att ngn skulle komma hit med en god kaffe och bulle :-).

Hej från oss i solen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni ar sa sota!

Vad harligt med er fina balkong! Jag ar avis pa den..:)

Sa kul med er blogg sa jag kan halla mig uppdaterad harifran London!

Puss vannen!

J

2008-04-12 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback