Födelsedag

Idag fyller min älskling år!!Hipp hipp hurra.
Han tycker dock inte att det är lika roligt att fylla år som jag...konstigt.
Men han fick i alla fall massor av paket och sjönsång från oss i morse. Jag hade köp en ny DVD eftersom våran gått sönder och det blev en inspelningsbar så nu kan vi spela in våra favoritfilmer :-)

Vi är nu nere i Karlstad och det var som om vi kom med det dåliga vädret för nu öser det ner regn.
Men när vi kom i fredags kväll han vi i alla fall med ett dopp i poolen, 31 grader så det var riktigt skönt och Walter han var så glad att få plaska i vattnen innan han somnade för kvällen.



I går åkte jag och Fredric in till Karlstad och träffade lite kompisar och drack vin. Walter sov så skönt här hemma. Det var länge sedan bara jag och Fredric gjorde ngt ihop så det var mysigt.

Nu blir det tårt och bullbak till alla gäster som kommer i eftermiddag.

Ha en bra och regning söndag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback