Från södern till Sthlm

Idag lämnar jag och Walter Malmö och flyger hem till Sthlm igen. Det är alltid med blandande kännslor, samtidigt som jag vill hem till Fredric igen så tycker jag alltid det är så jobbigt att lämna Anna och Abbe. Min största önskan är att vi bodde i samma stad, HOPPAS att vi kommer göra det någon dag.

Här i Malmö öser det ner regn så vi ska baka äppelkaka och bjuda över lite kompisar på fika. Vi flyger inte hem förrens kl åtta i kväll så det är skönt att ha hela dagen här. Igår hade vi en härlig "vi gör vad vi vill dag" så det blev både shopping, köpte en snygg kofta från H&M, och lunch, sen fick barnen leka av sig på en jätte fin utställning som BRIO har gjort och barnen får leka med allt. Rena himmelriket. Så där blev vi kvar någon timme.
Jag köpte även med mig planschen med kakaoögonen som ska sitta i vårt kök.

Här visas bara ögonen, den är större i verkligehten men bild kommer när den sitter uppe i köket :-).
Har inte haft med mig min kamera denna vecka så därför har jag inte kunnat lägga ut så många bilder.... och jag kan inte ladda upp bilder från min mobil till datorn det är lite surt.

I måndags sken solen och då passade vi på att åka till underbara Österlen och hälsa på Anna och Jeppe och deras söta barn Otto och lilla lilla Bruno som bara var 4 veckor gammal. Så gossig. Så det blev en lunch i Kivik och sen fikade vi hemma hos Anna på deras mysiga trädgård. Härligt att förlänga sommaren lite och det gör man verkligen när man får komma till Österlen.

Nej  nu blir det en snabb dusch sen ska jag packa i hop alla våra saker.

Kram från Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback