Fredag

Känner mig lite trött idag även fast denna natt var den bästa sedan Walter föddes. Han har sovit hela natten utan att ha velat haft ngn mat. Måste ha varit den nya gröten som jag köpte i går :-). Hoppas det kan fortsätta såhär.

Igår var Charlotta över på middag, hon är så gullig med Walter och tar helt över honom när hon kommer hit. Vi tog en promenad ner till Odenplan och jag passade på att teckna ett SATS kort, så nu ska jag äntligen börja träna igen. Känner mig så inpirerad. Ska även försöka lämna in Walter på Mini SATS, tror faktiskt inte det kommer vara några problem. Kan vara skönt att träna mitt på dagen då det inte är så jätte mycket folk.

I morse öste det ner regn men nu tittar faktist solen fram, det får bli en promenad senare efter lunch och så ska vi handla middag för min mamma kommer över i kväll. I morgon får det nog bli kräftor för jag är så sugen på det nu.

Just nu sitter Walter och leker med sin lekkorg på golvet. Väldigt skönt att han kan sitta där själv och leka och vara så nöjd.


Kram från oss och ha en härlig 080808 dag. Det är säkert många som gifter sig idag....

Kommentarer
Postat av: Syster

Alltså gosse liten vad STOR Walter har blivit. Han sitter där och leker... Vi hinner inte med!! Nu får ni skynda er ner, jag längtar massor efter att få krama om honom, sjunga lite Volare och se när han sitter på mattan i full färd med Abbes alla leksaker. Hoppas små utslag är mkt bättre nu. Puss och go natt.

2008-08-10 @ 22:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback