God morgon

Vaknade kl sex med att Walter låg och småpratade men det tyckte vi var alldeles för tidigt så som tur var lyckades vi få honom att somna om till kl åtta. Det är mer en vettig tid att gå upp.
Nu har vi ätit frukost och det är så mysigt att hela familjen kan sitta runt bordet och äta samtidigt. Walter är så rolig nu och ska härma oss och han har till och med lärt sig vad lampan är nu :-).

Igår tog vi det mest lugnt, lekte lite i parken, gick en sväng till ROOM och tittade in det senaste, vi såg så mycket snyggt till Walters framtida barnrum...
Sen handlade vi hem lite roliga saker från Granit, dom har alltid så roliga och bra saker!!

Vi kom även hem med två st hyrfilmer, bla Flyga Drake som jag har hört ska vara så bra. Tyvärr var det ngt fel på filmen så vi måste gå tillbaks idag och få en ny. Typiskt.
Jag gjorde så god middag igår som jag måste dela med mig, egentligen kan jag inte ta åt mig äran till receptet eftersom jag har snott det från min syster.

Köttfärsbiffar med rostad potatis och rotfruker med fetaostkräm.
Blanda nötfärs med 2 äggulor, lite grädde, röd curry, riven vitlök, fransk senap och kryddor.
Kan bara säga att dom biffarna blev fantastiskt goda och sen fetaostkrämen till det och rött vin. Fantastiskt gott!!!

Nu ska vi njuta av söndagen, solen skiner fast det är inte så varm.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback