Härlig tisdag

Idag har vi haft en sådan härlig och bra dag. Jag är så avundsjuk på mina vänner som är gravida och ska få ha så här härligt nästa år när jag sitter på jobbet och sliter.... Men jag ska njuta nu och spara alla dessa stunder med Walter på ett bra ställe i hjärtat.
Förmiddagen spenderade vi tillsammans med Julia och Nadia och vi har så kul i hop. Det blev en promenad till Åhlens City, vet inte när jag var där nere senast, får nog bli lite fler besök dit för det har blivit så snyggt.
Sen när bebbarna vaknat blev det gungning i Vasaparken och både Walter och Nadia gillar verkligen det.
Walter är så nöjd att få vara ute, att bara sitta i vagnen och titta på alla bilar gör han så glad. Det är tur att vi har en ballkong i alla fall så han kan få vara ute på den lite när vi är hemma.

Nu i kväll har pappa varit här och ätit middag och busat massor med Walter. Han kunde inte sluta att titta på sin morfar, så det var mysigt att se.

Nu ska jag lägga mig raklång i soffan och läsa en ny inredningstidning som damp ner i brevlådan igår. Nice!!

Här kommer en bild på Walter som är nära att ta sina första krypsteg.... men det kan även ta ett tag till innan det sker på riktigt men vi väntar med spänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback