Hemma i stan igen

Efter ca 4 fantastiska sommar veckor är vi hemma i stan igen och det känns skönt att vara hemma bland sina saker igen. Men vart tog sommaren vägen, det är ju ett skämt att för en vecka sedan var det +31 grader och i dag +11 och REGN..... känns som det är höst och man kan packa ner alla sommarkläder i lådorna. Men jag hoppas på att värmen kommer tillbaks, augusti brukar ju vara en bra månad.

Idag har vi bara packat upp alla saker, jäklar vad grejer vi har åkt runt med. Vi har haft en riktig släng och rens dag så nu känns det fint i garderoberna. Jag har sorterat ut alla Walters 50-56 och 62-68 kläder och lagt dom i plastbacka som nu ska upp på vinden coh vänta på nästa lilla bebis :-). Kan bara meddeal att vi behöver inga nya kläder då det är dags för ett syskon för vi har SÅÅ mycket fina kläder.  Jag la en body i stl 50 på Walter och kan inte fatta att han har kunnat haft den srorleken. Han var så liten när han föddes men har verkligen blivit en stadig kille nu. Men vilken skillnad det är på honom nu, han behöver stimulans nästan hela tiden, vill gärna gå hela tiden så min rygg gör ganska ont efter att ha gått hukad för att hålla hans händer. Hoppas att han kommer att börja krypa snart så han inte blir så arg när han inte kommer ngn vart när han ligger på mage, han vill så gärna men vi tror inte det är så långt kvar nu.

En annan sak som vi märkt när vi kommit hem efter att ha bott i två stora hus och stora tomer under hela sommaren är att vi har alldeles för liten lägenhet....:-( Vill egentligen inte inse det men så är det, Walter vill bara komma ut och blir alldeles lycklig för att komma ut genom dörren. Jag vill ha ett hus med tomt!!!!!

Nu ska vi slappa framför TV`n och njuta av att det bara är jag och Fredric.
Hoppas solen skiner i morgon.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback