Hyrfilm, glass och vin

Andra kvällen i rad som jag och Fredric ska kolla på film. Det var SÅÅÅ länge sedan vi satt i soffan och kollade klart på en film. Det var så mysigt igår så jag var tvungen att gå och hyra en till idag :-) Kan inte bli bättre med glass och film och regn utanför. Man kan nästan tro att det är oktober ute.

Idag har vi bara haft en "vi tar dagan som den kommer" dag. Vi gick och gungade med Walter i Vasaparken som han älskar, långlunch på Bagel Street, omplantering av mina kryddor på balkongen, sova lite med Walter och nu har vi ätit middag. Walter åt så mycket gröt  han ville inte att det skulle ta slut och sen blev det några majskrokar (tack Julia för tipset, han älskar att sitta och äta och pilla med dom i lugn och ro) efter ett bad så sover lilla killen och vi ska kolla på film och njuta.

Lyx:
Mia var över häromdagen och hälsade på och hade med sig en försenad födelsedagspresent från henne och Anna. Jag fick ett presentkort på Afternoon tea för två till Häringe Slott (
www.haringeslott.se) ska bli så mysigt att åka dit i höst och bara njuta för det ingick även barnvakt :-). Tack så jätte mycket Mia och Anna för toppen present.

Nu blir det slappa i soffan för i morgon ska jag ta mig ner till gymmet och träna på förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback