Ny vecka igen

Morgonen började med att jag och Walter gick ner till Prisxtra, dom har nämligen 50% på all frukt och grönt till och med torsdag. Så nu har jag fyllt upp kylen. Jag måste nu bli en liten prisjägare denna höst för jag kommer nämligen inte få ut några pengat från jobbet, så det blir lite snålare detta halvår :-(.

Sen har vi varit en sväng ner till parken och gungat, och Walter älskar verkligen det. Skrattar högt av glädje, han var  även  minst av alla där....men kul att hitta ngt roligt att göra ihop eftersom han blir ganska rastlös här hemma i lägenheten.

Igår var vi och tittade på ett hus i Älvsjö, jätte guligt litet hus som vi skulle tänka oss att bo i, men vi var inte ensamna om den tanken kan jag säga. Det var säker över 100 pers som var där och tittade, KAOS!!! Så det förtog lite av själva känslan om jag säger så. Ska bli kul att se vad det hamnar på....
På kvällen bjöd vi över Loppan och Linus på Fredrics berömda lasange, så det blev en jätte mysig söndag.

Nu är träningskläderna på och jag väntar bara på att Fredric ska komma hem så jag ska få gå ner och träna lite. Ska bli så skönt att sätta igång. Tänk när man hade en sådan här kula och vägde över 80 kg.....

Men i bland kan jag sakna min mage och dom små sparkarna.....
Detta kort är taget på nyårsafton, 24 dagar innan Walter kom.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback