Sjuklingar

I dag har jag två st sjuka killar här hemma. Fredric vaknade i natt och hade så ont i halsen och förkyld. Walter tycker jag ändå mår lite bättre, han har sovit bra i natt i alla fall. Vi provade att ge honom lite välling igår också och det gick ner men vi gav inte så mycket eftersom det var helt nytt för honom. Men jag tror han står sig längre på välling. Märker nämligen att han kräver mycket mat, stor kille=mycket mat :-).

Nu ska jag börja packa inför våran resa i morgon. Det måste bli en mini packning eftersom vi ska flyga...undra hur det ska gå, jag som alltid packar ner flera kg för mycket. Men det är skönt att jag ska till syster för hon har nästan allt så jag kan låna :-).

Idag skiner solen här i Sthlm och jag och Walter ska ut och gå en promenad i eftermiddag med våran granne som har en liten Nora. Sen ska vi även möta upp Jessica och säga hej.

Ha en bra tisdag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback