Träningsvärk

Två gånger den här veckan har jag tränat och det känns så skönt. Det är enkelt att gå och träna framför allt och det gillar jag, det tar bara 5 min att springa ner till odenplan och så kör jag igenom det som behövs tränas..... Hoppas jag kan hålla detta också under hösten.

Igår var vi på BVC och gjorde en kontroll, det var dock lite kaos där då det bara var en sköterska som jobbade, men Walter ligger kvar på sina 9 kg och är nu 70,5 cm lång. En annan stor sak som hände idag var att nu har Walters första tänder tittat fram. Min lilla bebis börjar bli stor....

Igår hade vi en jätte härlig dag på stan, först lunch med Jessica och Cathrine sen fortsatte jag och Jessica på stan.
Hittade bla dessa snygga och coola jeans från HM, dom kräver dock ett par ganska höga skor, men kul att känna sig lite  lång ngn gång bland alla andra vanliga "mammakläder"

Sen blev det en lång fika på NK dit Anne kom med hennes söta lilla Nicolas som är snart 3 mån, det var så gossigt att få hålla i en liten mindre bebis. längtar till januari/februari då mina kompisars bebisar ska komma, nu är det tre av mina närmsta kompisar som väntar barn, dock ett år försent bara tycker jag :-).

Nu ska vi fixa i ordning oss och sen ska jag göra ett besök på mitt jobb idag, ska bli lite kul att gå dit igen har inte varit där på jätte länge.

Ha en bra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback