Walter och jag är i Malmö

Vad härligt det är när man kan förflytta sig så snabbt till ett ställe till ett annat. I dag var det nämligen premiär för Walter att flyga och resan gick till Malmö. Allt gick jätte bra, jag är ju ganska flygrädd men med Walter i knät så var det mest fokus på honom hela tiden och timmen gick väldigt fort, men jag är ändå väldigt glad att vi inte skulle flyga ända till Thiland....
Anna och Abbe kom och mötte oss och det var så underbart att se hur glada både Walter och Abbe blev att få se varandra igen. Det har hänt en hel del med både Abbe och Walter sen sist dom såg varandra. Nu kan dom "leka" med varandra mycket bättre. Så nu i kväll har dom plaskat och badat ihop i en badbalja, båda killarna älskar verkligen att bada. Härliga badbilder kommer i morgon.

Nu sitter jag i soffan och njuter av ett glas röttvin och massa härliga inredningstidningar.
Känns lite som man är på semester igen:-) Saknar dock Fredric.

Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback