Walter i Karlstad

Kl är snart elva på kvällen och jag ska snart gå och lägga mig. Vi har haft en sådan mysig kväll, god middag och en del vin och massa förberedelser för i morgon. Jag har gjort en deg som ska stå på lång jäsning under natten så vi får färska frallor till frukost. Granen är står på plats och under granen är det verkligen fullt med julklappar, namnet som florerar mest är Walter..... han som bara skulle bli glad för en toalettrulle fylld med papper.
Ska bli så kul att se vad han får och hur han reagerar.

Jag har tagit lite foton på Walter under dessa dagar, han går mest hela tiden nu och idag var vi även ute och premiärgick med skor, inte det lättaste med det gick i alla fall. Han är annars väldigt nöjd av all den uppmärksamheten som han får av alla fastrar, farbröder och farmor och farfar. Men mamma är ändå bäst och när det krisar och blir jobbigt är det mig han kommer till direkt.... mammas lilla kärlek. Tänk i morgon blir han hela 11 månader!!!!
Jag och Fredric firar även 1 årig förlovningsdag i morgon, shit tänk att det var för ett år sedan som han gick ner på knä nere vi Tällbergs strand, jag höggravdig och grät och sa självklart JAAAA!!! Ett härligt minne.

Ja nu kommer här lite foton på våran lilla son.

Hjulbent precis som sin mamma. Nyfiken kille ska undersöka granen...

Här finns det ju massor av klappar till mig.... Faster Natalie är med och kollar.

Vacker morgon i Skattkärr.

Anton hinner knappt hålla samma tempo som Walter.

Farbröderna Anton och Filip.

Walter med en av sina favoritfarbröder Filip 10 år

Emelie matar Walter med klementiner, en favorit.

Julgranen är laddad med julklappar,

God Natt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback