Bilder från 1 juli


Morgonpromenad bland hästhagarna.

Mamma och syster

Lite skillnad från Strandvägen i Stockholm och i Tällberg...

Just nu gillar jag den här Strandvägen bättre....

Walter trivs ute under ett parasoll. När hans leksaker inte är roliga längre får man ta till andra saker. Här blev det en Te sil som var kul att leka med.

Abbe han älskar att bada i baljan. Härlig sommarbild.

Moster och Abbe.

Ja det blev en hel del härliga bilder i går. Skickade i väg några bilder på förstoring till
www.fujidirekt.se. Kan varmt rekomendera den sidan. Dom är billiga, otroligt snabba och fotona blir så fina.
När digitalkameran kom så är det inte många som framkallar sina foton längre utan har allt i datorn, men jag gillar fortfarande att hålla i fotona och sitta i soffan med ett album. Då är det perfekt att ladda upp dom på fujidirekt och så kommer dom hem till en på ca 2 dagar.
Nu ska jag passa på att baka mitt favoritbröd innan Walter vaknar.
I morgon fyller Abbe 1 år, då blir det kalas det sak moster se till i alla fall :-)

Ha en härlig onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback