Bus och stök

Igår åkte Anna, Björn och Abbe ner till Sthlm för att turista i storstaden, dom passar på att låna våran lägenhet. Det blev väldigt tyst här i huset när dom åkte. Walter som har haft mycket folk omkring sig den senaste veckan måste tycka att det är extra tyst och tomt. I Karlstad hade vi så många arbar och famnar som ville hålla Walter nu är det inte lika lätt att bara smita i väg och sola eller baka.... men jag upptäckte en bra barnvakt idag i alla fall som hjälper för stunden.

Tvättmaskinen + gåstolen.

Mamma jag hänger här medans du kan fixa lite :-)

Idag låg Walter på köksgolvet och han vill verkligen börja krypa, rumpan högt upp i vädret och sen borrar han sig fram som en tjur. Så jag tänkte hjälpa honom med att lyfta upp armarna så han skulle komma i krypställning....men i stället druttade han med ansiktet  i golvet och ett vråltjut hördes över hela gården. Lilla gubben han vet inte att detta var bara första i raden av massor av vurpor. Men det gick snabbt över efter att ha tittat på lite bilar genom fönstret.

I kväll har vi grillat supergod lax och jag gjorde en god sallad med förskpotatatis och fetaostsås.
I morgon kommer Loppan och Linus hit och stannar i några dagar, Det ska bli jätte mysigt. har massor roliga utflykter inplanerade och sommarvädret ser ut att stanna.
I morgon blir även Walter 6 månader och jag har namnsdag. Kankse är det en ursäkt att få göra en tårta, blev nämligen så inspirerad när jag såg Leila bakar nu kl nio där hon hade tårtrace. Ja vi får se.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback