Fredag och hemgång till stan....

Har verkligen ingen lust att lämna detta härliga paradis idag, solen skiner och det är +23 och vi har just ätit en god frukost ute. Inge kul dag att sätta sig i en bil då.
Walter somnade i skrindan här ute på plattorna, kan han ha det bättre.


Kan inte fatta att 3 veckor redan har gått sedan vi satte oss i bilen fyllpackade och åkte upp hit, kändes då att dom här 3 veckorna aldrig skulle ta slut. Men jag ska inte bli för ledsen när jag lämnar gården idag för vi kommer upp hit om 2 veckor igen. Men då är inte Anna och Abbe här....

Häromkvällen tog vi barnen och kaffekorgen med oss ner till sjön och tog vårt kvällskaffe där. Sådan magisk kväll. Tankarna gick mycket tillbaks till den 24:e december när Fredric gick ner på knä och friade till mig på just den platsen. Det var kallt ute och jag stod där höggravid och tårarna rann både på mig och Fredric. Det var en helt underbar julafton. Tänk exakt 1 månad senare kom våran älkling till värden och nu har han redan blivit 5 månader.

Här friade Fredric och nu ligger Walter här och sprattlar.

Nästa år blir det bröllop och jag planerar för fullt i mitt huvud. Platsen är så vacker men det krävs vackert väder för att det ska bli tip topp. När jag och Fredric kommer upp nästa gång ska vi reka lite mer och känna av festplatsen.
Nu längtar jag så att Fredric ska gå på semester så hela familjen kan umgås.

Nej nu får jag gå in och börja packa lite....


Kram från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback