Middag nere vid stranden

Idag har lilla familjen tagit en tur till Leksand där vi åt lunch och åt väldigt god glass. Det var länge sen bara vi tre fick lite egen tid tillsammans och det var så mysigt. Vi han även prata lite bröllop också, det är så kul att planera och jag blir nästan lite frustrerad att det är ett helt år kvar..... men den som väntar på ngt gott. Men idag har vi alla fall bokat allt och i morgon ska vi ta en närmre titt på lokalen och kolla vad som finns och bara skapa oss en bild och känsla. Men jag tror att det kommer bli så bra. Det blir inget vanligt bröllop med 3 rätters middag och dom traditionella sakerna utan detta kommer bli mitt och Fredrics bröllop ;-).

Nu i kväll åkte Fredric och fiskade med sin bror Adam som är uppe i Rättvik.
Så då passade jag på att fixade en god sallad med bröd och vin till och så åkte jag, pappa och Walter ner till stranden och åt våran middag där i stället. Det är verkligen balsam för själen att sitta där och titta ut över Siljan och solen. Hoppas bara att det kommer vara lika fin väder om ett år....

När vi kom hem somnade Walter som en stock efter lite mjölk. Tänkte på det idag att jag har börjat amma så lite nu. Han äter en stor portion gröt på morgonen och sen blir det lunch vid tolv och sen ammar jag honom på eftermiddagen och sen blir det gröt igen på kvällen och sen avslutar vi med lite mjölk. Förut kunde jag amma honom minst 8 ggr om dagen..
Vi gjorde ett besök på BVC idag i  Leksand bara för att väga honom och nu väger han 9 kg!!! Han har 3 dubbkat sin vikt sen han föddes. Men det märks. särsklit på kläderna.

Här kommer lite mysiga bilder från våran middag.


Vackert!!!

Walter njuter av den fina utsikten

Glad pappa

Njuter av kvällssolen

Kittlar skönt under fötterna när vi provar att gå på gräset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback