Nya upptäckter

Godmorgon!!
Har just njutit av mitt goda kaffe från våran Nespressomaskin, den är verkligen toppen. Walter sover en liten stund efter att ha ätit gröt och tittat väldigt förundrad på tvättmaskinen som jag satte igång i morse. Han hade verkligen svårt att slita blicken.


Igår var jag på mysig middag hemma hos Mia, det var skönt att sitta ner och äta middag i lugn och ro och bara vara. Det är så skönt att vi bor så nära varandra nu, vi kan bara sprinag igenom Vasaparken så är vi framme hos varandra.

Idag blir det en promenad och ett besök på Lindex för Walter börja växa ur alla sina kläder....jag som trodde han kunde ha stl 68 hela sommaren. Han är inte billig i drift min lilla kille.

Ha en härlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback