Sommar

Jag har alltid gillat att fotografera och bär ofta med mig kameran lite överallt för jag vill inte missa ett "kodak moment". Det som kan vara lite jobbigt är att jag ser alla vackra saker genom en lins i stället för att uppleva det på "riktigt". Ta  tex när Cathrine och Fredrik gifte sig, jag visste inte hur många kort jag skulle ta för att få den rätta bilden i stället för att bara njuta av att se när dom sa ja till varandra utan linsen. Men sen blev det väldigt fina kort också.
Varför jag började tänka på detta var för att morse när vi var ute på våran morgonpromenad  "råkade" jag ta med mig kameran och jag såg bara fina foton överralt och vill så gärna dela med mig till alla andra som inte får uppleva detta. För vi har verkligen så underbara dagar här uppe. Jag vet att jag tjatar men detta är verkligen livskvalite och långt bort från storstadstressen och avgaser.

Någonting har även hänt med Walter den senaste dagen. Han har börjat göra roliga miner med ansiktet och munnen, pratar mycket mer, väger mycket mer och har bara blivit så stor helt plötsligt. Han klarar sig inte längre bara på min mat utan behöver mer riktig mat och det äter han med förtjusning. Han älskar även sin kusin Abbe och tittar stort på honom när han springer runt honom. Han kommer nog lära sig massor av bus från honom...
Walter skrattar och pratar även med folk när vi är på café och lyssnar och tittar vad som händer runt omkring honom, så mycket mer medveten.
Ska gå upp och krypa ner brevid honom nu, passar på att ha honom i samma säng nu innan vi kommer hem till Fredric. Är så mysigt att ligga i samma säng. Men det är en stor säng som tur är så vi ligger ändå på varsin sida. (och ja han har massa kuddar runt sig så han inte snurrar av sängen)

Här kommer lite bilder från våran härliga 1 juli dag. Sommaren är verkligen här.
Det får bli i morgon då det är fel på bloggen.....

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

väntar med spänning på bilderna :- )

2008-07-02 @ 09:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback