Uppe i Dalarna igen

Igår öste det ner regn i Karlstad och nästan hela familjen Persson hade åkt upp till Stockholm för att åka på en kryssning. Så jag och Fredric beslöt oss för att packa bilen och åka upp till Tällberg en dag tidigare en bestämt. Ringde till syster och sa att vi kommer i eftermiddag men att hon skulle vara tyst om det till dom övriga i huset.
Så vi smög in på gården och ingen märkte att vi kom. Mamma var på toaletten så Anna sa att vi skulle ställa oss där utanför och gissa om hon blev förvånad när jag och Walter står där utanför och väntar, hihi.

Det var så kul att få träffa Abbe igen, och Walter var så glad att få se honom igen. Känns som om båda hade växt lite och att dom kunde "prata" med varandra på deras lilla sätt.

Nu ska jag göra i ordning mig och sen ut, solen skiner så man får passa på. Men i morgon kommer sommaren tillbaks!!!

Ha en bra måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback