21 frågor....

1) Vad åt du till frukost?
- Fil och min hemmagjorda musli och KAFFE.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.


3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Från Mia
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Svart
5) När var du arg senast?
-  I lördags när vi skulle åka ner till stranden och jag skulle packa ner alla saker till både mig, Walter och Fredric och fick ingen hjälp.... Då tappade jag humöret i 30 graders värme.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- När jag kom in på Riddarfjärdskolan efter att ha gått ett år i Kärrtorps gymnasium. äntligen fick jag komma in till stan och min bästa vän.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- När en killkompis i klassen la ut en hemmagjord bomb i ljushallen i nian och det smälde ut av bara h....e. Han blev asvtängd som är förstårligt. Men många fick åka till sjukhuset med hörselskador....
8) Yoga eller löpning?
- Just nu är det löpning.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Det får bli Spagetti Bolognese
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
-  Älskar tidningar!!! Elle Interiör, Resident, Sköna Hem, Mama, Allt i Hemmet, Plaza Interiör. Oj höll på att glömma Elle Mat och Vin. Så bra och inpirerande.
11) Favoritkaraktär i deckare?
-  Ingen aning
12) Teveprogram du aldrig missar?
-  Just nu under sommaren får det bli, Leila bakar, Allsång på Skansen
13) Vem är du avundsjuk på?
- Just nu är jag avundsjuk på min kompis Jessica som är i mitt favoritland USA och dom ska bila från LA upp till San Francisco. Vilken underbar resa.
14) Din bästa revansch?
- Den har inte kommit ännu....
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
-  Min bäst chefa är Thomas på 3 som jag har nu. Väldigt inspirerande och engagerande. Sämsta håller jag för mig själv. 
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
-  Det får nog bli ostron, när jag ser folk som äter/svälger det får jag kräk kännsla och tänker att jag ska aldrig stoppa ngt sådant i min mun. Sen får jag nog lägga till surströmming.....blä.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
-  Jennifer Aniston :-)
18) Kaffe eller te?
- Lätt fråga KAFFE, har blivit lätt beroendepå det....
19) Skostorlek?
- 37
20) Hur ofta är du på IKEA?
- När mina ljus är slut :-) Men det blir kankse en gång i månaden, hittar alltid ngt där som jag tror jag behöver....
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Ha ha den frågan tänker jag på var och varannan dag. Men först och främst skulle vi köpa större boende. Sen skulle det bli till vårt bröllop + en bröllopsresa till NY. Där vi skulle leva lyx och spendera sjukt mycket pengar på kläder och boende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback