4 månader och upptäcker nya saker

Helgen börjar lida mot sitt slut och både jag och Fredric sitter i soffan och är riktigt trötta. Värmen bidrar nog också lite till det tror jag.
Idag har vi tagit igen ett pass babysim. Fredric hoppad  i plurret med Walter eftersom jag ska göra det i morgon med honom, Oj vad han tyckte det var kul idag, han skrattade nästan sig igenom hela halvtimmen. Man märker att han trivs mer och mer i vattnet. Vi får hoppas att det blir så varmt i poolen hemma i Skattkärr så han kan visa upp sina konster till veckan.
Efter bebysim begav vi oss till Hagaparken där en Thomas bjöd på tårta och brännboll eftersom han hade fyllt år, Men vi blev dock inte så långvariga efersom Walter blev av någon konstig anledning blev jätte ledsen och ville inte ta bröstet och äta. Så vi packade i hop och åkte hem, men det blev inte bättre för det. Han var SÅÅÅ ledsen. Undrar så varför han blev så, han är ju verkligen aldrig ledsen så jag blev så orolig. Svårt när man inte vet om han har ont eller så...
Men efter tag lugnade han ner sig och somnade ett tag. Sen bjöd vi honom på gröt och oj vad han åt. Han gillar verkligen gröt och efter det tog han äntligen mitt bröst och var glad igen. Så skönt att få tillbaks min lilla glada Walter igen.

Lite nya upptäckter har Walter också hunnit med i helgen, bla hoppa i sin nya hoppgunga och sen tycker han det är så kul att titta på sig själv i spegeln. Han måste verkligen undra vad det är för ett litet charmtroll :-).


Roligt att få hoppa lite, känner sig lite stor då.

Vilken söt liten bebis.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi, vilken stor gunga! Den måste han tycka är jättekul! Men vad tråkigt att han blev så ledsen på picnicen, det är verkligen läskigt det där när man inte vet vad det är... Skönt att han återhämtade sig sen.

Vi ses imorgon på massagen! (kl 10 va?)

Kram Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback