Gröt är så gott....

Nu har jag gett Walter gröt varje kväll i snart en vecka och han gillar det verkligen, det räcker snart inte bara med en smakportionen utan jag måste nog ge lite mer. Ska kolla vad dom säger på BVC.

Mumsar gröt i mormors knä.

Ska dit i morgon på kontroll, men vi var på babymassage idag på BVC som för övrigt inte är ngt för Walter. Han har inte ro att ligga stilla. han ska rulla runt och utforska allt annat runt omkring honom. Bla så var det väldigt roligt att titta på snygga Stella idag. Dom var så söta. Men hur som haver så kunde jag inte hålla mig tills i morgon till att väga honom, så jag gjorde det idag. Nu är han uppe i 7.6 kg. Min stora kille!!!

Walter och Stella försöker krama varandra
I morgon åker jag och Walter äntligen ner till Karlstad, det är nästan 2 månader som dom träffade Walter. Det ska bli så kul att träffa dom igen och att dom får umgås med Walter också.
På lördag bär det av ner till vackra Fjällbakca för BRÖLLOP!!! oj vad kul det ska bli.
Lägger upp bilder när vi är hemma från våran utflykt genom Sverige.

Nu ska jag packa. Det blir en mini packning på tåget sen får Fredric ta resten på torsdag.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback