Hemma igen efter en jätte härlig helg

Nu är hela familjen hemma i Sthlm igen efter några mils åkning genom Sverige.
Först åkte jag och Walter ner till Karlstad i onsdags och vi hade så härliga dagar tillsammans med både farmor, farfar och fastrar och farbröder. Rena lyxen att få ligga vid poolen och sola och alla passar upp på Walter.
Han har ju blivit så mycket större och mer med än sist vi var där. Så han charmade alla med sitt söta leende.


På lördagen åkte vi ner till Fjällbacka. Det är en härlig kännsla att åka in i Fjällbacka, det är såå vackert och vädret var på topp. Sol och +28 grader. Allt för Cathrines och Fredriks skull.
Vi han bara upp på hotellrummet och fixa till oss och sen ner till Bryggan där själva vigseln + festen var.
Ja det är svårt att beskriva i ord men allt var så vackert och lyckat. När Cathrine äntrade bryggan med sin mamma och pappa på varsin sida var nog ingens ögon torra (definitivt inte mina i alla fall).
Dom svarade ja till varandra och Cathtrine fick en sådan vacker ring på fingret, efter det puttrade dom ut i en båt för att bli fotograferade och vinkade till alla gäster som var kvar och drack Rosé i solen....(själv ammade jag så jag fick ta det lugnt)
Kvällen fortsatte med jätte god mat och fina tal och många tårar.
Jag försvann lite då och då för att ge min lilla älskling mat, mysigt att få komma och krama honom. Men det fungerade så bra att vara hos farmor, hon blev en favorit hon också. Tur att Walter är en enkel och snäll bebis, då känner jag mig så lugn och vet att han har det bra.

   
Stolt mor och far med vacker brud. Det fina brudparet Scher.


Nästa år är det våran tur, åhh vad jag längtar.


Hela tjejgänget.

I går blev det frukost ute på en ö utanför Fjällbcka och då fick Walter följa med och träffa alla kompisar.
Sen var det bara att sätta sig i bilen och bege sig först till Karlstad och efter ngn timmes vila där så for vi vidare till Sthlm. Kl 23 igår kom vi äntligen hem, då var det tre trötta personer som stupade i säng kan jag säga.

Idag har vi haft en jätte härlig dag tillsammans med Jessica, så mysigt när hon är hemma från London.

Kram och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback