Inspiration

Sitter i köket och äter lite mörk choklad. Har hittat en sådan god 70% choklad från hälsokostaffären. Lite dyrare men såå god. Man njuter lite mer då när man bara tar en till två bitar och så räcker chokladen längre....

Surfar runt på lite olika inredningssidor och får lite inspiration.
http://www.systerlycklig.se/ har dom så mycket fina saker. Ska besöka den affären när jag kommer hem igen.

Sen var jag inne på www.blaelefant.se och det var nästan lite farligt för jag vill så gärna ha ett rum till Walter så jag kan inreda det... Men det får vänta ett tag till.

Måste bara visa vad jag gjorde häromdagen, återupplivade gamla minnen och hoppade upp på hästryggen igen. Det var riktigt härligt. Noa är våran gosse häst här på gården. Önskar bara att jag vågade bege mig ut i skogen på egen tur men i bland kan han få sina ryck och det vet jag inte om jag är beredd på....


Härligt minne.                                                       Fotograf: Matilda 5 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback