Snurrig dag...

Idag har det varit en ganska snurrig dag. Det började med att jag och Walter somnade om till kl kvart över nio och det är inte varje dag det händer. Men det var fantastiskt skönt för jag behövde verkligen sova.
Sen efter det kom vi liksom inte in i våra rutiner (det är ganska skönt att ha rutiner när man har barn, och Walter mår så bra ut av det.).
Jag påbörjade nog lite för många projekt på en och samma gång. Det blev både musli och så fick jag för mig att jag skulle tvätta. Samtidigt som jag ville ta en fika med Julia + träffa Jessica. Ja det blev lite mycket.
Sen var jag även med på TV4´s Godmorgon tv  i morse, blev intervjuad av dom i går på Odenplan. Dom frågade mig om hur jag hade det med semesterekonomin och massa andra frågor.... Klippet ligger ute på tv4´s hemsida ;-) om ngn är nyfiken...
http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=631560

I kväll har jag + Walter och Jessica varit hemma hos Emma och ätit middag. Dom har det så fint hemma, blir alltid så inspirerad när jag varit där. Hon har målat om nästan allt i vitt, så fint.

Nu vann Serige mot grekland med 2-0 så nu är det många som är glada.
Själv ska jag gå och sova nu brevid min söta bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback