Söndag

Helgen är redan över och en ny härlig sommarlovs vecka väntar på oss. Vad snabbt man kommer in i rutinerna här uppe, vi vaknar runt åtta, äter frukost och läser SVD gärna ute om solen är framme. Sen går vi promenad medans bebbarna sover. Det är så enkelt att vara ute hela dagarna med barnen när man bor så här på landet, det är bara att rulla ut vagnarna. Walter gillar verkligen sin sittdel. Han är mycket mer med på ett sätt och ser mycket bättre. Så jag är glad att vi tog med oss den. På eftermiddagarna är vi mycket på gården och gungar med barnen eller tittar på när morbror kommer med sin stora grävskopa, den är väldigt intressant. Pappa och morbror tycker det är kul att det kommit 2 st killar på gården eftersom vi bara varit tjejer som bara har gillat att rida innan.

Vårat härliga sommar hus.

Mitt intresse för bakning har bara ökat under dessa veckor. Jag blir alldeles lycklig när jag hittar ngt nytt recept som jag får göra. I fredags gjorde jag såå goda vaniljbullar, hittade ett recept från -02. Minns att när jag gjorde dom sist gick dom åt direkt och det gjorde dom även denna gång.

Mitt nästa jobb....starta café :-)

Nu i eftermiddag har vi hängt uppe på verandan och ätit en super god middag som syster gjorde. Pasta med hemmagjord pesto och pinjenötter och lite Rosé till det. Kan det bli bättre. Tyckte synd om pappa som var tvungen att åka hem till Sthlm och jobba...
Vi längtar efter Fredric, men på fredag får vi äntligen träffa honom. Jag förstår inte hur han kan klara sig 2 veckor utan Walter jag tror jag skulle gå under. Men nästa sommar kanske det är min tur, fy vad hemskt. Men nu ska jag inte tänka på det.

Här kommer lite mysiga bilder från våran helg.

Busiga kusinerna

Härligt eftermiddags häng på alltnen

Min älskling!!!!

Kram från oss.


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Men hallå NU FÅR NI KOMMA HEM LÄNGTAR EFTER ER!



PUSS

2008-06-30 @ 09:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback