BVC dag

Nu har USB sladden kommit så jag ska lägga upp så fina bilder på Walter.
Vi har varit på BVC idag på första läkarkontrollen och allt var så bra, dom berömde både son och mamma. Han älskar verkligen att ligga naken där i rummet och vägas och mätas. Riktigt nöjd bebis. Man blir så stolt som mamma. Nu väger han 5.640 och är 58,5 cm lång. Jag gissade fel på 60 g. Men jag vann ändå tävlingen!!!! Fredric trodde närmare 6 kg. Typiskt att jag hann damsuga lägenheten idag...

Idag har vi varit och tittat på en lägenhet på Robert Ahlströmmergatan en 3:a på 92 kvm. Den var stor och så men det var ändå ganska mycket som behövdes göras. Är lite skeptiskt till att köpa en lgh som behövs renoveras nu när jag är hemma så pass mycket med Walter. Det krävs en funderare.
Efter det var vi och fikade med Lotte och hennes Hjalmar som nu är 5 1/2 mån, jätte söt liten kille. Vi hittade ett bra Italienskt ställe vid Odenplan som rymde barnvagnar och hade jätte god mat. Det är bra att hitta sådan ställen.
I kväll ska vi på middag hem till Cathrine och Fredrik, ska bli så kul att se deras stora våning som dom har totalrenoverat. Kommer nog blir lite avundsjuk på alla deras rum....

Ska lägga upp lite bilder på Walter nu, tycker faktiskt han är lite lik mig :-).

Walter 7 veckor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback