Dags för Karlstad

Vi har en sådan snäll liten bebis. Han sitter här brevid mig i sin Babysitter mednas jag äter frukost och han säger inte ett pip. Han flaxar i stället med armarna och benen och roar sig med det.  Han somnade åter igen själv i sin säng igår, ammade honom kl åtta på kvällen och nästa gång han vaknade var kl 2 på natten. 6 tim utan mat, det var rekord kan jag säga. Mina stenhårda bröst var riktigt glada när han äntligen vaknade.

Nu är väskan packad och vi är redo att åka ner till Karlstad, jag har gjort en liten picknick till mig själv som jag hoppas hinner äta på tåget. Walter kanske blir så till sig av att åka tåg så han vill vara vaken hela tiden och inte missa ngt eller så sover han hela resa. Ja vi får se hur det går.

Igår gick vi en promenad till Ordning & Reda, köpte fina kort där jag ska klistra på bild på Walter och skicka ut till alla som har gett honom så fina kläder. Blev jätte fint.

Nej nu ska jag göra i ordning mig, Fredric kommer och hämtar oss vid halv två.

Kram från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback